Яке головне завдання сайту?
Демонстрація продукції підприємства, її товарів та послуг споживачеві. Вся інформація, представлена на сайті повинна переконати його відвідувача, чому він повинен зупинити свій вибір саме на цій компанії та вчинив цільові дії на сторінці. Співвідношення відвідувачів, які виконали цільову дію, до кількості відвідувачів показує конверсія. Якщо конверсія низька (або зовсім відсутня), це сигнал того, що сайт необхідно оптимізувати: впровадити деякі елементи, які сприяють підвищенню конверсії та виключити ті, що заважають цьому. як збільшити конверсію сайту Перш ніж дізнатися про те, як збільшити конверсію сайту, звернімося до поширених помилок, які зводять конверсію нанівець.
Помилки, які вбивають конверсію
Відсутність ціни
Конкуренти не сплять! У них буде набагато більше шансів отримати собі вашого клієнта, якщо на сайті зазначені ціни продукції їх компанії. Потенційний клієнт у середньому витрачає 3-5 секунд, щоб ухвалити рішення чи залишатися йому на сайті. Якщо на сторінці буде вказана ціна, це знизить ймовірність відмови.
Поганий контент на сайті
Не лінуйтесь створювати якісний контент! Більше унікальних цікавих текстів, зображень, відео-гайдів. Тоді у користувача буде бажання затриматися на вашому сайті довше, довіра до продукту зросте і конверсія підвищиться! Також ваш контент повинен бути максимально простим для сприйняття. Оформлення тексту, зображень, відеозаписів має бути чітко структурованим та акуратним Унікальний контент є корисним для SEO: він гарантовано підвищить рейтинг сайту в пошукових системах.
Відсутність адаптивної верстки
Багато хто користується інтернетом за допомогою телефонів та планшетів. Сайт без мобільної версії позбавляє можливості отримати інформацію, через що ваш клієнт моментально залишає сторінку і йде до конкурента, який подбав про адаптивну верстку. Також наявність адаптивності позитивно позначається на позиціях у пошукових системах. З помилками розібралися, відзначимо тепер основні правила того, як збільшити конверсію сайту.
Кнопки заклику до дії
Використовуйте кнопки для закликів «купити», «оформити», «встановити» замість посилань. Різні A/B тестування показують зростання CTR (співвідношення кількості кліків до кількості показів) після заміни звичайного посилання на віджет “Кнопка”. Зростання конверсії можливе, якщо віджет розташований у верхній частині екрана. Також, кнопка має бути помітною та гармонійно поєднуватися з дизайном та інтерфейсом сайту.
Швидкість завантаження сторінки
Проблеми із завантаженням сторінки на сайті знижує конверсію, якщо така проблема є – її терміново потрібно усувати. Повільне завантаження дратує користувача, він не довго чекатиме поки завантажиться сайт, а просто піде на інший — до конкурента.
Якість фото товару
Перше, на що звертає увагу користувач, відкриваючи сторінку це картки товарів. Тому подбайте про якість зображень: хороші фотографії позитивно впливають на конверсію.
Обов’язково товар повинен бути зображений у контексті його використання, а також поруч з іншими предметами, щоб користувач зміг оцінити його розміри.
Більше контактної інформації та комунікації з користувачем.
Опублікуйте на сайті всі доступні телефони, адресу, карту проїзду, посилання на соціальні мережі – все це підвищує довіру користувача та, відповідно, конверсію.
Онлайн чат, зворотний дзвінок – будь-яка можливість оперативної консультації також збільшує можливість покупки.
Форма заявки
Має бути максимально проста. Не потрібно складати форму з величезною кількістю полів. Достатньо імені та контактної інформації.
Повідомити про свою репутацію
Розмістіть відгуки про свою компанію, продукцію. Іноді це може стати вирішальним моментом для виконання цільової дії. Мають значення не лише самі відгуки, а й розподіл рейтингу: винятково позитивні відгуки викличуть підозри у користувача, лише негативні залишить погане враження про товар. Необхідно демонструвати середні показники рейтингу, щоб у користувача склалася об’єктивна оцінка продукції.
Створіть кілька посадочних сторінок
Тим самим ви задовольните очікування потенційного клієнта, який прийшов на ваш лендинг з рекламного оголошення. Рекламні кампанії спрямовані різні аудиторії, і можуть містити кілька видів УТП. Клікнувши на рекламу, користувач повинен потрапити на посадкову сторінку з тією ж пропозицією, що була показана в рекламному оголошенні.
Грамотне УПТ
Унікальна торгова пропозиція, яка разюче відрізнятиметься від УТП ваших конкурентів — гарантія високої конверсії. Клієнт, перш ніж зробити покупку, моніторить інформацію про товари на різних сайтах, і зрештою, зупиняється на оптимальному для нього пропозиції: це може бути не тільки вигідна ціна, а й інші опції. Головне, переконати потенційного клієнта у тому, що ваша продукція краща, ніж у конкурентів.
На закінчення варто відзначити, що, звичайно, відзначили не всі способи підвищення конверсії, але виділили найважливіші. Використовуючи їх, точно підвищиться можливість спонукати до цільових дій вашу аудиторію. Головне, до оптимізації підходити комплексно, не упускаючи жодного правила.