Блогер YouTube — це людина, яка веде «Влог» — онлайн-щоденник — на своєму сайті або в соціальних мережах.
На перший погляд здається, що блогер нічим не відрізняється від звичайного користувача соціальних мереж. Відмінність полягає в тому, що блогер займається просуванням свого контенту, в той час, як користувач може просто викладати фото, відео, історії, які розраховані на близьких людей. Також головною відмінністю є монетизація контенту за допомогою якої блогери заробляють.
YouTube блогінг — це ведення відеоблогу. Для такого виду блогінгу використовують багато апаратури, наприклад камеру, мікрофон, штатив і т.д. Відео знімають на дуже різні теми і кожній перебуває свій глядач. За великої аудиторії відео монетизують і діяльність блогера стає повноцінним заробітком.
Основним видом заробітку на платформі YouTube є реклама, як у відео, так і в соціальних мережах, які ведуть блогери. Ще часто відомим блогерам пропонують партнерську програму, деякі отримують навіть пряму партнерську співпрацю від Google.
Instagram блогінг. У такому блозі часто трапляються фото, рідше короткі відео. Під кожною такою фотографією або відео написано красиву посаду з розповіддю про захоплення, цікавий життєвий досвід, особисте життя та ін.
У Instagram заробіток приносить реклама та співпраця з іншими популярними блогерами. У цій соціальній мережі іноді заробляти в рази простіше, ніж на платформі YouTube.
Навички для ведення блогу
Вміти якісно та красиво обробляти фотографії.
Знімати гарне відео.
Писати зрозумілі та грамотні пости.
Вивчити популярні методи розкручування та просування блогу.
Популярні тематики блогів
Існує безліч напрямків, в яких знімають відео або постять фотографії, однак серед них можна вибрати найпопулярніші, які приваблюють велику кількість людей.
Б’юті-блог. За назвою стає зрозумілим, що йдеться про красу і все, що з не пов’язане. Розпакування нових продуктів косметики, огляди, види макіяжу на будь-який випадок та багато іншого – все це відноситься до напрямку б’юті, який популярний не тільки серед дівчат, а й серед чоловіків. Також такий вид блогінгу може виступати як особистий сайт візажиста, який продає свої професійні послуги.
Travel-блог. Блог про подорожі завжди приваблюватиме до себе величезні потоки передплатників. Головне знайти напрямок у якому можна працювати та розвивати свій блог. Після вдалої рекомендації себе як експерта у цій справі, надходитиме пропозиції про співпрацю від туристичних компаній та інших представників турбізнесу.
Блог про книги. Огляди книг, рекомендації, короткі перекази популярних творів стають основами блогу про книги. Блогери цього напряму співпрацюють із відомими видавництвами та інтернет-магазинами.
Блог про їжу. Популярними вважають відео та фото про їжу. Найчастіше люди цікавляться рецептами, порадами, оглядами доставки їжі та ресторанів, відгуки про місця, де можна перекусити.
Фітнес-блог. Спорт — це постійна тема на яку можна знімати відео та писати пости. Відео тренувань, поради щодо схуднення або набору ваги, йога, огляд аксесуарів для фітнесу, розвінчування міфів щодо схуднення – це найпопулярніші теми блогів про спорт. Заробіток на такому вигляді блогу можна отримати від створення власних програм тренувань та їх продажу, а також співпраці з відомими спортивними брендами.
Що потрібно робити?
Коли бажання стати блогером переросло в ціль, потрібно побудувати чіткий план дій.
Для цього потрібно:
Зрозуміти для чого потрібний блог. Цей стане лише хобі чи основним видом заробітку? Формування чіткого розуміння своєї мети стане першим та найважливішим кроком на шляху до її досягнення.
Визначиться із тематикою блогу. Наведені вище тематики є одними з найпопулярніших, проте вести блог можна на будь-які інші тематики. Завдяки відгукам можна буде бачити реакцію аудиторії на те чи інше відео чи пост.
Вибрати платформу для блоґу. YouTube та Instagram – одні з найпопулярніших платформ, на яких можна реально заробити непогані гроші. Для текстового блогу також підійде канал у Telegram. Популярні блогери поєднують ведення відео блогу з веденням облікового запису в Instagram. Основний заробіток при цьому їм дають відео.
Придумати та скласти контент-план. Такий план допомагає, коли закінчується фантазія, а придумані теми для відео завжди прийдуть на допомогу. Бажано продумувати план на кілька тижнів уперед. Контент-план повинен складатися з теми, дата та часу розміщення відео чи постів, короткого опису, формату публікації (відео, пост, історія, текст) та додаткові примітки до роботи.
Створити блоґ. Для початку потрібно хоча б зареєструвати обліковий запис і спробувати опублікувати на ньому першу публікацію або перше відео. Першими передплатниками, звичайно, стануть друзі та родичі, але навіть вони допоможуть і дадуть поради для подальших публікацій. Коли на каналі чи акаунті буде вже хоча б 10-15 матеріалів, можна розпочинати розширення аудиторії.
Висновок
Блогінг — це вже непросте захоплення молоді, а цілком реальний і досить добрий заробіток. При чітко сформульованому плані та меті, можна досягти позначки передплатників як мінімум 100 000. Важливо вивчити фішки просування акаунта та каналу і не зупинятися на середині шляху.