Чому потенційні клієнти такі важливі для сайту

Всі потенційні клієнти важливі для сайту через те, що кожен із них є джерелом збільшення доходу компанії.

Окрім цього, задоволені відвідувачі, які скористалися послугами веб-ресурсу, стають джерелами його реклами. Це пов’язано з тим, що вони розповідають своїм знайомим про те, де і яким чином вони це зробили.
Успіх компанії може бути забезпечений лише утриманням потенційних клієнтів та створенням усіх умов для того, щоб вони стали живими джерелами популяризації її послуг.
Чого треба уникати, щоб не втратити потенційних клієнтів
Існує ціла низка факторів, які негативно впливають на поведінкові реакції відвідувачів сайту. Саме через це, щоб не втрачати потенційних клієнтів, необхідно вчасно їх усунути. Для того, щоб це зробити, потрібно знати, з чим варто боротися і чого треба уникати.

Невдалий дизайн
Насамперед на думку відвідувача про сайт впливає його дизайн, який справляє враження буквально за перші кілька мілісекунд.
Дратівливим і невдалим дизайном може стати застаріле оформлення, занадто велика кількість елементів, погано підібрана кольорова гама (занадто «кислотні» або кольори, що зливаються один з одним), а також нудні сторінки, що не привертають уваги.

Контент, який погано сприймається
Погано сприйнятливі блоки на сторінках сайту часто змушують відвідувачів йти з нього. Це пов’язано з тим, що можуть не поєднуватися кольори та візерунки, фон може ускладнювати читання, нестандартні шрифти можуть бути погано читабельними, а їхній маленький розмір буде неможливо розглянути. Не варто допускати жодного з цих варіантів, тому що це буде занадто великим ризиком втрати клієнта.

Довгі тексти
Оскільки багато відвідувачів сайту шукають лише певну інформацію, яка їх цікавить, великі обсяги текстової інформації можуть відволікати. Саме тому потрібно більші частини текстів розбавляти фотографіями, відео, таблицями, списками тощо. Саме за допомогою такого способу можна привертати увагу відвідувачів, виокремлюю для них найважливішу інформацію.
Складна навігація
Величезну роль також відіграє складність навігаційної системи сайту в тих випадках, коли в нього є основні конкуренти. Відвідувачу буде набагато легше піти на веб-ресурс, який є більш зрозумілим і зручним для нього.
Погана структура, а також непродумана організація навігаційних елементів надто дратує клієнтів.
Саме тому треба ретельно планувати, яким чином буде організовано роботу на сайті та його функціонал. Людина повинна розуміти на рівні інтуїції, як йому отримати саме те, що вона очікує від сайту.

Реклама
Відмовити від реклами на сайтах досить складно, а іноді зовсім неможливо, тому найкраще організовувати її розміщення таким чином, щоб це сильно не дратувало користувачів. До того ж, можна замінити найбільш неякісну рекламу іншими її видами.
Дуже важливо, щоб комерційні блоки не закривали меню навігації, не спливали нові вікна, також великі банери не відволікали увагу.
Відео та аудіо, яке автоматично програється
Будь-які відео- та аудіозаписи, що самостійно включаються, можуть негативно вплинути на поведінкові фактори відвідувачів сайту. Це пов’язано з тим, що дуже важливо давати людям право самим вибирати, що їм слухати та дивитися, а також коли це робити. Фонову музику слід також запускати не автоматично, а за бажанням відвідувача веб-ресурсу.
Сторінки, які повільно завантажуються
Чим більша швидкість завантаження сторінок сайту, тим більша ймовірність того, що потенційний клієнт не закриє її, так і не дочекавшись поки завантажаться всі елементи і вона загалом.
80% всіх користувачів при цьому закривають вкладку, не чекаючи того, що на них чекає. Щоб цього не відбувалося, потрібно прибрати всі помилки в коді, а також вибрати хороший хостинг розміщення веб-ресурсу, що працює без проблем. Останнє відіграє велику роль зі збільшенням трафіку сайту.

Складна реєстрація
Багато користувачів Інтернету не люблять надто довгі та складні реєстрації на сайтах, які потребують великої кількості даних. Це стає причиною того, що багато потенційних клієнтів закривають вкладку або не завершують процес реєстрації.

Некоректне відображення
Дуже важливим є коректне відображення сайту у всіх браузерах і на всіх пристроях. Якщо не буде застосована кросбраузерність, то можна не тільки втратити кілька клієнтів, а величезну аудиторію, яка користується браузерами, що відкривають Інтернет-портал неправильно. Останнім часом це стосується коректного відображення на мобільних пристроях, оскільки вони з кожним роком будуть популярнішими.
Невідповідність назви сторінки її вмісту
Якщо на сторінці веб-порталу міститься інформація, яка не стосується її назви, користувач може закрити вкладку та перейти до конкурентів.
Це може статися навіть тоді, коли на сторінці є і необхідні, і «зайва» інформація.

Проблеми при оформленні замовлення
Коли клієнт довгий час вибирає потрібну йому послугу або товар, але після цього не може нормально здійснити замовлення анкеті, існує ризик того, що він так і не зробить за допомогою альтернативних способів, наприклад, через телефонний зв’язок. Також певну роль грає обнулення більшості полів анкети при неправильному чи некоректному введенні однієї з них.
Відсутність заклику до дії
Більшість компаній не розміщують на своїх порталах заклик до дії відвідувачів. Це стосується як здійснення покупки, так і реєстрації або здійснення дзвінка. Саме тому дуже важливо інформувати потенційних клієнтів про те, що їм потрібно зробити, щоб отримати певні послуги та функції.
Проблем з уточненням ціни, функцій, корисності та переваги товару чи послуг, способів оплати
Далеко не всі користувачі хочуть уточнювати необхідну їм інформацію за допомогою телефонного зв’язку, тому що вони очікують на весь процес зробити на самому сайті, для чого, на їхню думку, він і існує. Дуже важливо вирішити ці проблеми перед запуском веб-ресурсу.